- ΓΥΝΑΙΚΑ
- ΑΝΔΡΑΣ
- ΜΑΜΑ & ΠΑΙΔΙ
- ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
- Aloe Vera / Αλόη
- Acai Berry Ακάι Μπέρι
- Artichoke / Αγκινάρα
- Ashwagandha / Ασβαγκάντα
- Chlorella / Χλωρέλλα
- Cranberry / Κράνπερι
- Cinnamon / Κανέλα
- Green Tea / Πράσινο Τσάι
- Curcumin / Κουρκουμάς
- Echinacea / Εχινάκεια
- Garlic / Σκόρδο
- Ginger / Πιπερόριζα
- Gingo Biloba / Γκίνγκο Μπιλόμπα
- Ginseng / Τζίνσενγκ
- Goji Berry / Γκότζι Μπέρι
- Guarana / Γκουαρανά
- Green Coffee / Πράσινος καφές
- Hippophaes / Ιπποφαές
- Mastiha / Μαστίχα
- Maca / Μάκα
- Milk Thistle / Γαϊδουράγκαθο
- Omanitus / Ομανίτους
- Pomegranate / Ρόδι
- Raspberry / Βατόμουρο
- Rhodiola / Ροδιόλα
- Royal Jelly / Βασιλικός Πολτός
- Saw Palmetto / Σο Παλμέτο
- Spirulina / Σπιρουλίνα
- St John's wort / Βαλσαμόχορτο
- Turmeric / Κουρκουμάς
- Valerian / Bαλεριάνα
- ΕΙΔΗ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ
- ΕΠΟΧΙΚΑ
- ΕΛΑΙΑ & ΒΟΤΑΝΑ
Πολιτική επιστροφών
Πολιτική Επιστροφών
Στην προσπάθεια να ικανοποιήσουμε τις προσδοκίες των πελατών μας στα προϊόντα που επιλέγουν από το cosmospharmacy.gr προσφέρουμε την δυνατότητα επιστροφής σε όλα τα προϊόντα για την ανταλλαγή ή την πλήρη επιστροφή χρημάτων, με την προϋπόθεση ότι αυτά τηρούν τους πιο κάτω όρους.
Πριν την επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει απαραίτητα να έχει προηγηθεί επικοινωνία με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών του cosmospharmacy.gr. (210-2136302).
Η διεύθυνση στην οποία θα επιστραφούν τα προϊόντα είναι:
Φαρμακείο Αικατερίνης Καπνίση & ΣΙΑ Ο.Ε. Λεωφόρος Βείκου 55 – Γαλάτσι T.K. 11146
Σε περίπτωση ελλατωματικού προϊόντος ή λάθους αποστολής:
· Συσκευάζετε και στέλνετε το πακέτο με τα προϊόντα με την συνεργαζόμενη εταιρεία ταχυμεταφορών του φαρμακείου μας (Γενική Ταχυδρομική) και με χρέωση παραλήπτη. Μέσα στο πακέτο αποστολής, θα έχετε τοποθετήσει σημείωμα στο οποίο να μας γνωστοποιείτε το πρόβλημα που έχει προκύψει με το επιστρεφόμενο προϊόν, καθώς και την απόδειξη αγοράς.
· Εφόσον ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, προχωρούμε σε σχετική αντικατάσταση ή πίστωση του αντίστοιχου ποσού σε τραπεζικό σας λογαριασμό, Paypal ή πιστωτική εφόσον η αρχική πληρωμή είχε γίνει με αυτόν τον τρόπο.
· Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα εντός 14 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων από την εταιρία μας.
· Σε περίπτωση που το πακέτο φτάσει και αποδεικνύεται ότι δεν ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, το προϊόν δε θα γίνεται δεκτό. Θα επιστρέφεται στον πελάτη και τα έξοδα μεταφοράς θα βαραίνουν τον ίδιο.
· Στο φυσικό κατάστημα: καλείτε στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών για να προηγηθεί συνεννόηση και παραγγελία του προϊόντος που θα αντικατασταθεί. Εν συνεχεία, φέρνετε το προϊόν στο χώρο του φαρμακείου μαζί με την απόδειξη αγοράς και αφού γίνει έλεγχος για να διαπιστωθεί ότι ισχύουν οι προϋποθέσεις επιστροφής, γίνεται επιστροφή της αξίας του προϊόντος/των προϊόντων στο ίδιο μέσο πληρωμής με το οποίο ολοκληρώσατε την παραγγελία.
· Το ωράριο των αλλαγών είναι Δευτέρα-Παρασκευή 10:00-18:00 (εκτός Σαββατοκύριακου).
Σε περίπτωση αλλαγής με επιθυμία του πελάτη:
· Η επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του και να πληρούνται προϋποθέσεις επιστροφής (π.χ. το προϊόν να μην έχει ανοιχθεί και να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. Για τον λόγο αυτό προτείνουμε την αποστολή του προϊόντος σε κατάλληλη συσκευασία, όχι φάκελο).
· Τα έξοδα της επιστροφής καλύπτονται από την πλευρά του πελάτη. Προσοχή: η αποστολή πρέπει να γίνει με εταιρία ταχυμεταφορών και όχι απλό ταχυδρομείο (ΕΛΤΑ).
· Το δέμα που θα επιστρέψετε θα πρέπει να συνοδεύεται με μια φωτοτυπία της απόδειξης και τον κωδικό ή τους κωδικούς που θέλετε να αντικατασταθεί.
· Αφού πραγματοποιηθεί o σχετικός έλεγχος από το αρμόδιο τμήμα και πληρούνται οι προϋποθέσεις επιστροφής, προχωρούμε στην αντικατάστασή του ή στην επιστροφή των χρημάτων. Στην περίπτωση χρησιμοποίησης του προϊόντος ή αλλοίωσης της αρχικής τους συσκευασίας, δεν γίνεται δεκτή η επιστροφή.
· Σε περίπτωση επιστροφής χρημάτων, μας αποστέλλεται τον τραπεζικό σας λογαριασμό (σε περίπτωση που η αρχική πληρωμή είχε πραγματοποιηθεί με κατάθεση ή αντικαταβολή) ή πιστώνουμε την πιστωτική σας κάρτα εφόσον η αρχική πληρωμή είχε γίνει με αυτόν τον τρόπο.
· Οι επιστροφές των χρημάτων σας γίνονται σε διάστημα εντός 14 ημερών από την επιστροφή και παραλαβή των προϊόντων από την εταιρία μας.
· Σημειώστε ότι, εάν μετά την αλλαγή η παραγγελία δεν ξεπερνά τα 39€, θα υπάρχει η χρέωση των 2,45€ εξόδων αποστολής + 1,99€ αντικαταβολής.
· Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου, πρέπει η επιστροφή να γίνεται με δελτίο αποστολής.
· Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το cosmospharmacy.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.
Σημαντικές πληροφορίες:
· Σε κάθε περίπτωση πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης του cosmospharmacy.gr
· Τα προϊόντα βρεφικού γάλακτος, οι βρεφικές κρέμες, snack, τα έτοιμα βρεφικά γεύματα και τα προϊόντα ψυγείου δεν επιστρέφονται για λόγους ασφάλειας και σωστής συντήρησης.
· Αλλαγές προϊόντων τα οποία είναι περιεχόμενο πακέτου προσφοράς δεν γίνονται δεκτές. Θα πρέπει να γίνει αντικατάσταση ολόκληρου του πακέτου.